Van Dijk Hypotheken en Verzekeren nieuwe Platinumsponsor

22 september 2022 15:45

Het nieuwe seizoen is net begonnen en er is alweer prachtig nieuws te melden op sponsorvlak. Van Dijk Hypotheken en Verzekeren heeft zich aan SV Blerick verbonden als Platinumsponsor.

De deskundige adviseurs bij Van Dijk staan bekend om hun persoonlijke benadering en geven zowel particulieren als (MKB-)bedrijven en startende ondernemers gedegen advies over verzekeringen en hypotheken. Eigenaar Rick van Vugt: “Bij verzekeringen en hypotheken gaat het om vertrouwen, en wij doen er alles aan dat vertrouwen van de klant te winnen en te behouden. Binnen ons kleine team kunnen we snel schakelen door korte lijnen. Door onze werkwijze bouwen we vaak jarenlange relaties op met onze klanten. Wij kennen de markt goed en volgen alle nieuwe ontwikkelingen.
Wij zijn onafhankelijk en werken samen met verschillende verzekeraars om voor u het beste pakket samen te stellen zodat de prijs en de voorwaarden afgestemd zijn op de specifieke situatie van de klant.”

Wanneer het gaat om hypotheken en aan- en verkoop van huizen werkt Van Dijk samen met Uiting Makelaars. Door de krachten te bundelen kunnen klanten rekenen op perfecte begeleiding van aankoop en verkoop, als ook advies op het gebied van hypotheek én verzekeringen.

Rick van Vugt, die Van Dijk runt samen met zijn compagnon Tom Baur, is geen onbekende bij SV Blerick. “Ik loop al van kleins af aan bij SV Blerick rond en heb alle standaardteams doorlopen en zelf enkele jaren in de selectie van SV Blerick mogen spelen. Veel mooie momenten meegemaakt waaronder wedstrijden op divisie-niveau tegen verschillende BVO’s. Ik maakte onderdeel uit van een hele sterke lichting. Inmiddels mag ik mijn ‘kunsten’ vertonen in het 3e team op zondagochtend. Ik vind het spelletje nog steeds erg leuk.” Over de ontwikkelingen bij de vereniging is Rick duidelijk: “Prachtig om te zien en wij dragen daar graag een steentje aan bij.”

Uiteraard is de verenging erg blij met de steun van Van Dijk Hypotheken en Verzekeren.