NEDRI Spanstaal BV nieuwe platinumsponsor SV Blerick

21 november 2022 13:30

“Overbuurman” NEDRI Spanstaal BV heeft zich als platinumsponsor verbonden aan SV Blerick.

NEDRI heeft al sinds 1925 wereldwijd een bijzondere positie en reputatie opgebouwd als producent van Spanstaal.
Duurzaamheid, degelijkheid, toewijding en de wens van de klant staan hierbij centraal.

CEO Erwin Streefland, die zelf als speler van SV Venray in zijn jeugdjaren menig wedstrijd op het scherpst van de snede op ons sportpark speelde:
“Als overbuurman willen we graag meer zichtbaar zijn. Zodoende willen wij de leden en aanhang van SV Blerick bekend maken met ons prachtig bedrijf NEDRI door de vereniging en haar jeugd te steunen.”

Leider van de JO13-1, Ivo Engelen, is de bruggenbouwer die, als medewerker van NEDRI, dit partnerschap heeft geïnitieerd.

315909214_564429799020106_900758569422290178_n.jpg