Super geslaagd 7e Mini F toernooi bij SVB

26 oktober 2021 12:00

Afgelopen zaterdag werd weer ons zevende Mini F Champions League voetbaltoernooi gehouden.
Tevens was er een speciale gast op ons sportpark VVV speler Danny Post, een van zijn zoons was ook deelnemer van het mini F toernooi.
En ook dit jaar hebben de weergoden ons meegezeten en is het de heledag droog gebleven en konden we ons goed aan de coranamaatregelen houden.
Met veel plezier werd er door de deelnemende teams gevoetbald en gestreden tot de laatste minuut. Er waren spannende wedstrijden bij maar ook wedstrijden met veel doelpunten, maar het plezier stond voorop.
Voor elk team was er een beker en alle spelers kregen een medaille en een zakje snoep.
Voor ons als organisatie was het een geslaagde dag met veel tevreden speler, begeleiders ouders, broertjes, zusjes en natuurlijk ook trotse opa's en oma's
Klik snel op onderstaande linkjes en geniet van een uitgebreide fotoreportage.

Foto reportage deel 1   Klik op deze link

Foto reportage deel 2    Klik op deze link