De A van het ABC

Zoek op letter:

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Zoek op term:

A

Aanmeldprocedure      Sinds een aantal jaren werken we volgens de nieuwe aanmeldprocedure, waarbij we als uitgangspunt hanteren dat SV Blerick een vereniging wil zijn die een afspiegeling van de maatschappij weergeeft. Het doel hiervan is om niemand op een wachtlijst te plaatsen die geen perspectief heeft om op (relatief) korte termijn bij SV Blerick ingedeeld te worden. Dit voorkomt verwachtingen die SV Blerick niet na kan komen en is duidelijk naar zowel ouders alsook kinderen. Alle aanmeldingen zullen door de aannamecommissie, bestaande uit de coördinatoren, in behandeling genomen worden. En de uiteindelijke besluiten zullen naar de betreffende ouders gecommuniceerd worden. Aanmelden is mogelijk op zaterdagochtend tussen 10.00 en 11.00 uur ’s ochtends op het sportpark.

Aansprakelijkheid  SVB is niet aansprakelijk voor het kwijt-, zoek- of kapot raken van spullen. Wij raden het aan om waardevolle spullen zo veel mogelijk thuis te laten. Een verenigingslid heeft respect voor ieders eigendommen. Een verenigingslid is aansprakelijk voor door hem/haar aangerichte schade.

Activiteiten

We vragen leiders en ouders /verzorgers om hun kinderen te stimuleren om deel te nemen aan activiteiten die de activiteitencommissie/vereniging, buiten het voetballen om, organiseert. De ervaring leert dat de kinderen als ze met een van deze activiteiten meedoen, hier enorm veel plezier aan beleven.

Zoals:
Toernooien in kerstvakantie
Carnavalsbal en receptie
Sinterklaas
Toernooien einde seizoen
Seizoensafsluiting met kampioenenhuldiging
Voor het totale activiteitenprogramma verwijzen we u naar de website van SVB. www.svblerick.nl

Adres sportpark

Sportpark ’t Saorbrook

Baasdonkweg 25

Blerick 077-3969898

Industrieterrein Groot Boller nummer 4910

Adres post/contact Voetbalvereniging SV Blerick
5902 JA Venlo-Blerick

Afgelastingen Via de trainer/leider worden deze doorgegeven. Op de site
van SVB staan deze ook altijd vermeld.

Afhalen kinderen Het afhalen van de kinderen dient op het terrein binnen de
poort te gebeuren, mini’s JO8- en JO9- spelers dienen
altijd afgehaald te worden bij de kleedlokalen. Hiermee
zorgen we met z’n allen voor een veilige situatie voor de
kinderen.

Afmeldingen

Afmelden voor een training dient ruimschoots van te
voren bij de eigen trainer/leider te gebeuren.

Afmelden bij een wedstrijd dient minimaal een dag van te
voren bij de eigen trainer/leider te gebeuren.

Alcohol Het is verboden voor spelers en begeleiders om alcohol te
nuttigen voor of tijdens de wedstrijden of trainingen.

AVG Het is verboden beelden te publiceren op facebook,
youtube etc., die het imago van SV Blerick als vereniging
of individuen die actief zijn binnen onze vereniging,
kunnen schaden. Publicaties en informatieverstrekking