Bauhaus toernooi

Bauhaus toernooi Sv Blerick

Het is inmiddels een traditie. In de herfstvakantie organiseert Sv Blerick het mini F voetbaltoernooi voor kinderen in de leeftijd van 5, 6 of 7 jaar. De 9e editie heeft plaats gevonden op zaterdag 21 oktober 2023.

In deze 9e editie speelden 48 teams van bijna 20 verenigingen om de eer en vooral om samen lol en plezier te maken.
Het toernooi is vooral bijzonder omdat de kinderen niet spelen onder hun verenigingsnaam maar onder de naam van een Championsleague pleog.

Wat hebben we een geluk gehad met het weer, slechts een paar druppeltjes bij de opkomst maar verder hebben we prachtig weer gehad, de spelertjes en de toeschouwers hebben een geweldig toernooi beleefd.

We willen iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt: Daja traiding, Rebex Logistics, Bauhaus Venlo, Pijpers brood en banket, Autogroothandel Smeets, Janssen Sloop Schadeautos en de  EHBO vereniging Venlo

Maar ook dank voor onze eigen spelers van de JO17-1 voor het begeleiden van de wedstrijden, de Venlosche Boys voor het lenen van de doeltjes en uiteraard onze Fotograaf John Smit John Smit Fotografie.

Alle foto's zijn terug te bekijken via onderstaande link

Dit toernooi is mede mogelijk gemaakt door de EUREGIO.

Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze contactpersoon Erik Voeten via [email protected]  of 06- 52041142

Alle foto's van dit toernooi zijn te raadpleven via deze link

JSD_3081.JPG

JSD_3145.JPG