Nieuw bij SVB: De persoonlijke SVB Clubcard

23 september 2021 13:15

De persoonlijke SVB Clubcard, alleen voor leden van SVB

SVB heeft medio dit jaar een nieuw kassasysteem aangeschaft inclusief een zogenaamd “Cashlessmodule”. De Cashlessmodule bestaat uit een clubcard en betaalapp. Leden kunnen op hun (gepersonaliseerde) clubcard via de mobiele app of via de kassa geld opwaarderen. Vervolgens kunnen ze hiermee producten afrekenen. Een “cashless” kantine zorgt voor minder contant geld en dus meer veiligheid.

Voordelen van de Cashlessmodule:
• Leden kunnen via de app hun clubcard opwaarderen en betalen. Zo hoeven zij geen contant geld mee te nemen;
• Jouw vereniging betaalt geen transactiekosten voor betalingen met de clubcard en betaalapp;
• Met de Cashlessmodule is het eenvoudig om een teampot te maken.

Tijdens de BBQ van de senioren op 24 september zal de clubcard geïntroduceerd worden en vanaf dat moment kunnen de leden hiermee hun aanschaf in de kantine betalen. De clubcard is vanaf begin oktober ook voor de overige leden te verkrijgen aan de kassa in de kantine (kosten €2,50 per clubcard).