Beëindigen lidmaatschap

Als u het lidmaatschap bij SV Blerick wilt beëindigen raden wij u aan eerst contact op te nemen met uw trainer/leider van uw zoon, dochter. SV Blerick wil namelijk graag weten waarom een lidmaatschap wordt beëindigd. Daarnaast stuurt u een mail naar de ledenadministratie. Het beëindigen van het lidmaatschap dient altijd te geschieden via een mail aan de ledenadministratie. U ontvangt een bevestiging van de opzegging en weet dan ook zeker dat de opzegging goed verwerkt is.

De ledenadministratie is te bereiken via mailadres: ledenadministratie@svblerick.nl

Opzegging via een leider/trainer is dus niet voldoende! Op die manier bestaat de kans dat de opzegging niet (tijdig) bij de ledenadministratie komt en er alsnog kosten in rekening worden gebracht. De verantwoordelijkheid ligt bij het lid zelf.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!