Week van de scheidsrechter bij SVB

2 oktober 2021 14:00

Een sport breed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat. De Week van de Scheidsrechter is van 26 september 4 oktober. SVB heeft al haar scheidsrechters bedankt met een heerlijke vlaai van Pijpers Brood en banket.

SVB heeft gelukkig een groot aantal scheidsrechters die er voor zorgen dat alle wedstrijden op zaterdag en zondag plaats kunnen vinden.

SVB bedankt de coordinatoren Marc Bloemen en Danny Merx en natuurlijk haar scheidsrechters. Een aantal hebben we op de gevoelige plaat weten vast te leggen.

Zin om ook wedstrijden te gaan fluiten bij SVB ? Wij kunnen altijd scheidsrechters gebruiken. Meld je dan aan bij Marc Bloemen of Danny Merx.

Mannen top en geniet van de lekkernij van Pijpers Brood en Banket.