Belangrijke mededeling voor alle vrijwilligers van SV Blerick

14 januari 2024 11:45

Beste vrijwilliger,

allereerst willen we jou hartelijk bedanken voor jouw hulp en ondersteuning bij SV Blerick. Dit kan op veel verschillende gebieden zijn, maar al het vrijwilligerswerk is van grote waarde. Van duidelijk zichtbare rollen als de jeugdleiders en de kantinemedewerkers, tot minder duidelijk op de voorgrond staande vrijwilligers, zoals commissieleden of vrijwilligers die ons mooie sportpark onderhouden en beheren.

Onze waardering uiten doen we jaarlijks, op meerdere momenten. Naar goed gebruik is er rond december/ januari ook altijd een vrijwilligerspresentje voor alle vrijwilligers. Andere jaren werd dit (veelal) door een bestuurslid bij jou thuis afgegeven. We hebben er dit jaar voor moeten kiezen om dit anders te doen. Dat heeft één simpele, maar o zo positieve reden;
We hebben zo veel vrijwilligers dat dit voor de  bestuursleden niet meer te doen is om alle presentjes persoonlijk af te geven.
Onder anderen door de oprichting van nieuwe commissies en een sterk groeiend aantal kantinemedewerkers is deze mooie groei tot stand gekomen. Een ontwikkeling waar we als bestuur enorm trots op zijn. Samen zijn we immers SV Blerick!

Tot aan de carnaval (11 februari) zijn deze op te halen in het jeugdhonk. Er ligt iets lekkers voor je klaar, met een bedankkaartje er bij. Vraag dit even bij de beheerders of de vrijwilliger die op zaterdagen bij de servicebalie staat.

Mocht je onverhoopt niet in staat zijn om je presentje op te halen, neem dan contact op met de commissie vrijwilligerszaken;
Zij zorgen dan voor een correcte afhandeling.

Nogmaals bedankt voor jouw inzet!
Bestuur SV Blerick