Top samenwerking Plus Retail en SV Blerick

8 februari 2024 12:30

Alle spelers van SV Blerick lopen er al jaren uniform bij. Zelfde shirt, zelfde broek, zelfde sokken. 1 tenue, 1 team. Maar waar zijn al die spelers zonder trainers, leiders en begeleiders? De vraag stellen is 'm beantwoorden. Al die vrijwilligers lopen er sinds dit jaar ook uniform bij. Dit is mede mogelijk gemaakt door PLUS Retail in Blerick, de supermarkt die ook meewerkt aan een gezondere kantine op ons sportpark. Filiaalmanager Mohamed Ourarh is er maar wat trots op zo verbonden te zijn aan onze vereniging. En de vereniging is heel blij met de samenwerking met PLUS Blerick.
Wil jij ook aansluiten bij onze vereniging? Neem contact op met Rob Pijpers, René Kepser, Maurice Steenhuis of Ahmad Joshan #allesvoordejeugd #svblerick #netwerk Minder weergeven