Geslaagde sponsoravond bij SVB

20 oktober 2021 14:45

Afgelopen dinsdag was het eindelijk weer zo ver. Ruim 60 sponsoren vonden de weg naar de SVB kantine al waar Rob Pijpers en voorzitter Mike Noldus op fraaie wijze vertelden waar SVB nu staat en waar de club naar toe wil. Kort samen gevat; SVB groeit en bloeit in alle opzichten. Alleen al de laatste 3 weken meer dan 30 nieuwe aanmeldingen. Veel bedrijven sluiten zich aan bij de toch al grote “businessclub” en ook heel mooi , SVB mag steeds meer vrijwilligers verwelkomen.

Al deze diehard SVB’ers zorgen er samen met veel bedrijven in de regio voor dat het sportpark en de gebouwen er met de week mooier uit komen te zien.

Deel twee van de avond was gereserveerd voor twee speciale gasten. Oud SVB’er Simon Janssen en VVV Venlo aanvoerder Danny Post werden “stevig “ ondervraagd door journalist Qasim Hakim.
De avond werd afgesloten met een galavoorstelling van AJAX tegen Dortmund. Fantastisch weergegeven op het nieuwe grote scherm.

Om 23.00 uur ging iedereen tevreden naar huis. Een zeer geslaagde avond in alle opzichten.