Blerick wint topduel tegen HVV met 1-0

26 februari 2024 12:30

Wat een wedstrijd en wat een sfeer op het Bauhaus Sportpark ut Soarbrook gisteren. Met HVV Helmond kwam de nummer drie en de best voetballende ploeg uit 3C op bezoek.
De Helmondenaren startten furieus en Blerick moest vol aan de bak om overeind te blijven. Met veel strijd en passie en een uitblinkende SVB doelman Levy Bosch kregen ook de mannen van Roel Sloessen kansen op een voorsprong.
Luidkeels aangemoedigd door spelers van het 2e, 5e en 7e werd ook de 2e helft uiterst spectaculair.
Na ruim 50 minuten spelen kreeg Blerick een vrije trap die door Michal Kolodziejski, via een been van een tegenstander werd gepromoveerd tot de 1-0.
HVV zette er nog een tandje bij maar Blerick gaf geen krimp en onder luid gejuich werd het eindsignaal van de prima fluitende arbiter Dragstra uit Heerlen begroet.
Door deze overwinning heeft Blerick zich stevig op een gedeelde 3e plaats genesteld. Volgende week gaan we de mannen weer steunen in de uitwedstrijd tegen Panningen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!