Im Memoriam; Ton Kusters

27 februari 2024 13:15

Helaas moeten we melden dat SVB'er Ton Kusters op 71 jarige leeftijd afgelopen zaterdag plotseling is overleden. Ton is in de loop der jaren een echte SVB’er geworden en heeft een behoorlijke staat van dienst opgebouwd bij SVB.
Jarenlang was hij leider van het 6e elftal samen met zijn zoon Stefan. Nadat Ton wat meer vrije tijd kreeg vond hij het de hoogste tijd om meer uren in SVB te gaan steken als vrijwilliger en melde hij zich aan bij de maandagmorgen ploeg.
Ton was hij elke maandagmorgen bij SVB om met zijn ploegmaten de wekelijkse klusjes op te pakken en daarna te genieten van vlaai en koffie en de schele wazel van de collega’s. Ton was populair vanwege zijn zeer prettige en collegiale houding en instelling. Ton zelf genoot er ook enorm van.
Wekelijks was Ton ook op zaterdag op het voetbalveld te vinden om te kijken naar zijn kleinkinderen Levi ( JO12-1 ) of Jenna ( DA-JO15 ).
Met Ton had SVB niet alleen een top vrijwilliger die de mouwen opstroopte maar bovenal een hele fijne persoonlijkheid in haar gelederen.

SVB is Ton enorm veel dank verschuldigd vanwege zijn grote verdiensten voor onze club. De SVB vlag zal een week halfstok hangen

SVB wenst zijn vrouw Miem, kinderen Stefan, Thierry, Nadia en verdere familieleden heel veel sterkte de komende tijd.

De uitvaartdienst zal gehouden worden op zaterdag 2 maart bij Aerdehof in de Boekend om 10.30 uur.

Op de foto ; Ton met zoon Stefan.

Bestuur SVB,
namens alle leden