SV Blerick verlengt samenwerking met trainer Roel Sloesen

9 april 2024 10:00

Het lopende seizoen is nog niet ten einde, en er lijkt zelfs een 'toetje' in het vat te zitten, maar met trots kunnen we nu al een groot succes melden:
Het contract met onze hoofdtrainer Roel Sloesen is verlengd.

De samenwerking verloopt naar ieders tevredenheid en de vereniging, staf en selectie zijn erg verheugd met dit nieuws.

Ook Roel zelf: "Ik ben erg blij dat we de samenwerking een jaar hebben verlengd. In mijn eerste jaar bij de club heb ik SV Blerick leren kennen als een hele fijne vereniging met zeer prettige mensen, waarbij de nadruk op zowel sociale betrokkenheid als sportieve ontwikkeling ligt.

Samen met de TC, de trainers, begeleiders van de selectie en O19 en alle spelers is het heel prettig samenwerken.

Het is mooi om te zien dat deze inspanningen van iedereen ook resultaat oplevert, waarbij zowel het eerste als het tweede team momenteel de derde plaats innemen in hun competities en meespelen voor promotie. De aanwezigheid van het talent binnen de gehele selectie en jeugd biedt uitstekende perspectieven voor de toekomst.

"Ik kijk uit naar de voortzetting van onze samenwerking en de verdere ontwikkeling van deze talentvolle teams!"

Roel.jpg