ABC nieuwe sponsor SV Blerick

11 april 2024 20:00

Sinds het begin van seizoen 2023-2024 beschikken alle jeugdteams van SV Blerick over prachtige blauwe warming-up shirts met opdruk van ABC Restaurant in Sevenum. De shirts kunnen door hun kwaliteit ook als uitshirts worden gebruikt.

Het unieke concept van ABC is geschikt voor jong en oud en voor alle soorten gezelschappen. Bij het organiseren van een (bedrijfs)uitje blijft het vaak een lastige keuze voor welk type restaurant je zult kiezen. Want iedereen heeft een andere smaak. Door het ruime aanbod in 12(!) restaurants weet u zeker dat iedereen voldoende keus heeft uit gerechten die hij/zij lekker vindt, er is voor elk wat wils.

Mede-eigenaar Boy Knapen van ABC: “Ik ben zelf nog steeds actief als speler bij SV Blerick en ik vind het mooi om te zien wat er allemaal gebeurt bij de vereniging. Graag ondersteunen we vanuit ABC de vereniging en we hopen uiteraard veel leden te mogen begroeten.”

ABC.jpg