Lintje voor SVB vrijwilliger Thei Roox

26 april 2024 14:45

Het heeft Zijne Majesteit de Koning behaagd om Thei Roox koninklijk te onderscheiden. Thei is vandaag terecht onderscheiden vanwege zijn enorme staat van dienst bij SVB en is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.

De toelichting die werd gegeven: Thei is al tientallen jaren vrijwilliger in diverse functies zoals wedstrijdsecretaris, leider, bestuurslid, grensrechter, voorzitter maandagmorgenploeg, beheerder sportpark en ga zo kunnen we nog wel even door gaan.
Het bestuur feliciteert Thei en Marij met deze verdiende onderscheiding en zal Thei op een gezet moment bij SVB in het zonnetje zetten.

Bestuur SVB, namens alle leden van SVB
Met dank aan foto Kino Linders Venlo voor de top foto's.

RL_094_Lintjesregen_260424.JPG

RL_093_Lintjesregen_260424.JPG