Lintje voor SVB vrijwilliger Thei Roox

Gisteren, 26 april 14:45  Het heeft Zijne Majesteit de Koning behaagd om Thei Roox koninklijk te onderscheiden. Thei is vandaag terecht onderscheiden vanwege zijn enorme staat van dienst bij SVB en is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. De toelichting die werd gegeven: Thei is al tientallen jaren vrijwilliger in diverse functies zoals wedstrijdsecretaris, leider, bestuurslid, grensrechter, voorzitter maandagmorgenploeg, beheerder sportpark en ga zo kunnen we nog wel even door gaan. Het bestuur feliciteert Thei en Marij met deze verdiende onderscheiding en zal Thei op een gezet moment bij SVB in het zonnetje zetten. Bestuur SVB, namens alle leden van SVB Met dank aan foto Kino Linders Venlo voor de top foto's. meer »

105x gelezen

KNVB schoolvoetbal Groepen 7-8 bij voetbalvereniging SV Blerick

23 april 12:45  Woensdagmiddag 17 april vond de lokale voorronde plaats van het KNVB schoolvoetbal 2024 in de Gemeente Groot Venlo. meer »

38x gelezen

Wedstrijdsponsors SV Blerick – Bruheze

23 april 12:45  Zondag 21 april stond de topper in de 3e klasse C op de kalender: SV Blerick – Bruheze meer »

85x gelezen

12e editie Bauhaus voetbaltoernooi zit vol!

16 april 19:15  Zoals bekend wordt de 12e editie van ons Bauhaus jeugd voetbaltoernooi bij Sv Blerick gehouden op 1 en 2 juni 2024. De aanmeldingen zijn voorspoedig verlopen en alle leeftijdscategorieën zitten nu VOL. meer »

112x gelezen

Im Memoriam; Bennie Slaats

15 april 16:00  Im Memoriam; Bennie Slaats Helaas moeten we melden dat SVB legende Bennie Slaats op 81 jarige leeftijd afgelopen donderdag is overleden. Op 18-jarige leeftijd maakte hij vanuit de jeugd van SVB de overstap naar VVV-Venlo, waarvoor hij zes jaar speelde. Na aansluitend één seizoen bij MVV keerde hij in 1967 terug naar SVB. Na vier jaar Blerick 1 besloot Bennie tot een overstap naar hoofdklasser Panningen waar hij zijn carierre op 40 jarige leeftijd afsloot. Bennie Slaats speelde in totaal 106 officiële wedstrijden voor VVV-Venlo waarin hij 12 keer scoorde. Daarna was Bennie tientallen jaren een gewaardeerde speler en leider van de SVB veteranen. SVB is Bennie veel dank verschuldigd voor zijn werkzaamheden voor onze club en wenst zijn kinderen Inge, Anita en Gwen en verdere familieleden heel veel sterkte de komende tijd. De uitvaartdienst zal gehouden worden op dinsdag 16 april 15.00 uur bij Aerdehof in de Boekend. Bestuur SVB, namens alle leden